Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra dag allihopa! IDag har vi hat fullt upp, därför uppdateringen fått lida lite. Vart på KSS kvart över 7 i morse. Sen begav vi oss mot Commerce i Skövde och sprang runt i olika affärer, shoppade och fixade tre olika försenade julklappar hehe.
Till det viktiga!
Efter allt så drog vi till stallet, red lite markarbete, mot hoppning med mycket dressyr. Molnia gick så sjukt bra att jag inte red mer än kanske 40 min max. Men fick igenom det jag ville och det jag önskade av henne och både jag och hon vart nöjda efter sen. Mycket frustande från hennes del. Duktig tjej!
Tog in hästarna och sa godnatt, sen bar det hem till Johanna och chilla.
 
Bilder samt filmer får ni imorgon, då vi ska försöka filma varandra samt fota endel :)
 
/Sanna
 
Foto; Sanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Johanna och Molnia