Hej!

Idag skulle jag (sanna) försöka mig på att hoppa Molnia lite barbacka efter att vi hade löshoppat henne några gånger. Det gick bra ett tag, men sen ena gången så hoppade hon åt sidan eller något, så jag druttade av och landade på vänste höft. Men hoppade upp lika fort igen och körde åt andra hållet. Men då blev hon rädd eller om hon låtsades bli rädd för något så jag åkte av en gång till och landade på ryggen och huvudet och kunde inte röra mig. Så efter många om och men lyckades Johanna få upp mig på benen så vi kunde åka in till vårdcentralen (mamma kom och hämtade oss) När dom hade kollat på ryggen och tagit en spruta i bak på ryggen mot höften typ så ringde dom ambulans så dom fick komma och hämta mig på vårdcentralen. Så Johanna och mamma åkte efter i bilen och efter typ 4 timmar fick vi äntligen åka hem igen. Ingenting var brutet eller så utan blev bara en rejäl smäll. Fick ta spruta i handen och det gjorde sjukt ont haha.

Videor och bilder kommer upp från löshoppningen med Storm och Molnia lite senare!

Ha det bra så hörs vi! :D