Hästarna fick ju vila idag också... Sanna har ju redan nämt detta :) 
Men iaf, imorn blir någon av dom riden antar jag eftersom att Sanna skulle upp då, dock ska inte jag upp för jag har badminton träningen på tisdagar! :) 
Men på onsdag ska jag ( Johanna) försöka komma upp och ta en tur på Storm! Sanna följer också säkerligen med, antagligen ;) Men det vet jag ju inte men brukar bli så :D Tänkte då iaf få med mig kameran upp och ta några bilder på Stormis! 
Får också i veckan ett kamera stativ, vilket innebär att det blir enklare att fota hädanefter :D Hehe, awesome! Men men.. Är iaf sugen på att rida uuut! Men det beror väl på vad Sanna vill också om hon följer med :) 
Storm är så mysig att rida ut på lilla tossegubben! :D 
Men men, tänkte bara mer eller mindre tala om för er att jag lever och antagligen gör Sanna det också!
Ha det bra, puss!
En bild från i somras!