Förr i tiden var jag alltid ute på tävlingar, hela tiden i stort sett så fort det var någon i klubben. Men det trappades ner allt ju mer jag drogs i från klubben och slutade på ridskolan. Men nu har jag insett att jag saknar tävlingsbanorna och tävlingsnerverna igen. Och är riktigt sugen på att komma ut och tävla snart. Vill självklart komma ut med Molnia på någon tävling, men också på Storm, och Namie, trots jag inte ridet Namie på sjukt länge och inte alls mycket.

Nu blire träning, träning, träning och ännu mera träning, för i vår när utomhussäsongen drar igång igen, då ska ni allt få se oss på tävlingsbanorna hoppas vi :D
 
/Sanna
 
 
Molnia när hon preminerades ;) Vill ni föresten veta en rolig sak? Molnias son preminerades nyss och vann i sin klass har jag för mig ;D Det går i släckten, eller vad brukar man säga? :)