Hej! Får väl börja med att hälsa alla välkommna till min och Sannas nystartade blogg! 
 
Som ni kanske förstår av namnet så kommer denna blogg att handla om inget annat än hästarna i stall Sackum! Vi kommer väl blogga om vad vi gör, om hästarna och sånt, rätt logiskt. 
Så vem är jag då?

Jag heter Johanna Axelsson och är 16 år. Jag går första året på De la gardie gymnasiet inrikting Spa och Styling. Jag bor i en lägenhet i en liten by tillsammans med min pappa, marsvinen och katten. 
På min fritid umgås jag med vänner, rider, gymmar, spelar badminton och ah, bara är helt enkelt. 
Finns inte så mycket mer att säga helt enkelt!
Jag har också en privat blogg: http://jaxel.blogg.se/ KOLLA IN!
 
Sanna får beskriva sig själv i ett inlägg senare!
Hästarna som står här är då:
2 st Islandshästar vid namn Röskva och Dimma.
2 st Knabstrupper vid namn Molnia och Namarrkun
1 st Fjording vid namn Storm
 
This is me: