Hejsan!
 
Idag har jag haft fullt upp, men tryckte in stallet mitt i allt ändå ;) Var hemma runt 12 tiden, stack till Johanna och tjötade lite med henne, mamma kom och hämta mig runt 12.25 så drog vi ut till Lundsbrunn och tvättade bilen samt busade med hunden, sen hem till Götene igen för att fortsätta med bilen. Sen drog jag mig upp till stallet. Blev en uteritt på Molnia med Marianne och Namarrkun som sällskap. Själva uteritten gick super, skrittade runt hela skogen och igenom och sen hem igen, mötte traktorer och andra redskap som hör till och även Claes och en till bonde som jag inte kommer ihåg namnet på xd Men det gick super bra, även Issa (hunden) fick följa med ut, vilket var mycekt uppskattat! :)

Sen provade vi även två damsadlar på Namarrkun och Molnia, men mer om det i ett annat inlägg !
 
/Sanna
 
Foto; Julia Kamera; Samsung Model; Sanna och Molnia