Hoppning/Dressyr  - Jag  gillar både hoppning och dressyr, just nu är det mest dressyr jag lägger fokus på för att kunna ta mig an hoppningen längre fram!

Svart/vitt - Vitt

Ponny/ Häst - Både och :)
 
hur länge har du ridit ? 10 år (men red även när jag var mindre.. lite till och från)
 
vrf började du rida ? 
 
Vad är era mål?
 
hur gamla? 17 år
 
vad heter era hästar? Namarrkun, Molnia, Dimma, Storm, Röskva
 
har ni några andra intressen utöver ridningen? Jag har fotboll och träning som intressen utöver ridningen. Självklart att vara med kompisar och så med! Finns massor
 
vad är era mål med era hästar? Att utbilda dom, träna för att kunna komma ut på tävlingar rätt så snart :)
 
Vad tycker du gör en bra blogg? Ett bra innehåll, välskrivna inlägg, varierande bilder, designen
 
Vad är det bästa med hästar? att man får så mycket tillbaks. Harmoni och kärlek
 
Vad satsar du på inom ridningen? Hopp/dressyr/tävla/ha kunskap för egen häst etc etc?? Hoppning framförallt. Men har man inte med sig dressyren så kan det bli lite svårt. Sen är det alltid kul att ha med sig mera kunskap
 
Varför bloggar du? För att dela med mig av vad som händer hos oss, men också för att det är roligt, och om man tar det seriöst blir det mer eller mindre som ett jobb ;)
 
Beskriv en häst som du helst INTE skulle vilja rida Vill rida alla hästar ;)
Ne men typ en häst som bara kastar av en hela tiden, vägrar sammarbeta och bara är tvär hela tiden. Visst de kan vara roligt någon gång ibland. Men i längden tröttnar man ;/