Var man blir sjukt trött på folk asså! -.-
 
Men iaf, idag tog jag ut Molnia, skulle ridet med Julia men ah det blev aldrig så. Molnia haltade i traven så det var bara att hoppa av och vandra hemåt. Kände igenom henne självklart innan jag red, ingenting. När jag kom hem vart hon varm i vänster bak :/ Jaja, får la se vad detta kan vara nu då.
 
Gick hem, fixade iordning hästen och tog in Storm och tog ut han på en liten tur. Övade mestadels på att han skulle gå fram, då han brukar vilja stanna o vända när man rider själv. Men han var så duktig så :D Sen övade jag på att öka och korta traven, samt igångsättningar/avsaktingar. Han var så duktig så, red inte länge alls men det blev mörkare och mörkare och regnet började komma. Så skrittade hem och cyklade hem fort som tusan. Han precis komma innanför dörren innan regnet kom haha, snacka om tur ibland ;)
 
/Sanna
 
Åååh, min snygging ♥