Skulden bara växer i mig att jag låtit detta vara!
Men på den senaste tiden har allt bara varit som början på ett slut och har verkligen isolerat mig och jag mår verkligen inte okej just nu. 
Men på måndag eller i helgen ska jag dit och gosa med min bebis, en gång för alla så ska jag försöka ta bort min ångest och allt som finns. Vet att jag klarar det med Storm vid min sida och Sanna såklart.

Idag, exakt idag har min farfar varit död i 8 år och det tär i mig. Den dagen han försvann försvann en del av mig själv, jag förlorade. Men jag kämpar och försöker, för vad jag än gör, ska jag göra den viktigaste personen i mitt liv stolt över mig! Jag älskar och saknar dig förevigt!

Vad är det mer som har hänt förutom att jag är deprimerad och nere?
Jo, jag ska t.ex. tatuera mig för att tatuera över mina ärr på armen, då det är mitt förflutna och jag endast ska leva i nuet. Den 23:e smäller det, that's it.. 
Jag och min pojkvän har firat 7 månader tillsammans <3 

Det var nog allt! Hoppas ni har det bra!
// Johanna