Jag har varit lite off på sista tiden men efter min avramling kunde jag knappt gå och har därför inte varit uppe i stallet. Men idag ska jag dit och ta mig en tur.. Får se hur det går ska ta det lite lugnt med tanke på att jag fortfarande har ont.. Men ska ändå försöka göra mitt bästa! Imorn ska jag också försöka ta mig upp och rida, dock tidigare på dagen då jag ska åka iväg imorgon eftermiddag/kväll.. Men kommer hem igen på fredag och då fyller jag även år.. Så får se om det blir nåt stall då, men jag hoppas på det! 
Idag tar jag även med mig systemisen så det blir några nya foton till bloggen, man kan ju alltid ta några iaf :) Känner att det är väldigt behövligt faktiskt! 
 
Men med detta inlägg vill jag iaf säga att jag nu är tillbaka och kommer blogga precis som vanligt!
KRAM Johanna 
 
Foto: Johanna Camera; Canon eos 1000D Model; Molnia