Att det har varit väldigt kass uppdatering det senaste. Men har haft fullt upp och inte riktigt haft ork till bloggen så den har fått lida lite. Och dels så har jag inte haft någon internett. Men det har inte hänt något speciellt som är värt att blogga om hehe. Inte vart uppe i stallet sen sist ;) Nemen sen i hmm, onsdags? Ah det vare nog, i torsdags så slutade jag så sent och jag skulle med en kompis till ridskolan så han inte med då. Och igår (fredags) Så flyttade min syster, så hjälpte till där och sen hade jag och Johanna fullt upp med att fixa iordning mitt rum, som faktiskt inte ens är färdigt än haha. Och sen på kvällen som var vi med lite folk. Och idag är jag helt slut i kroppen, ont i handleden, och förkyld så ingen ridning eller träning för min del tyvärr :/ Imorgon hoppas jag kunna ta mig upp till stallet, får se. Om inte så blir det på Måndag!
Har ju förövrigt sportlov nu så har ju hela dagarna lediga så nu ska stallet in varje dag hehe :D
 
/Sanna
 
Foto; Lina Kamera; Canon eos 1000D Model; Johanna och Sanna
Får bli en bild på mig och Johanna sen i somras!