Idag var vi uppe och red ut en sväng och jag red som vanligt Stormis.. Han var väldigt pigg och framåt och busig direkt när vi kom ut.. Men tillslut så började han lyssna på mina kommandon och gick fint! 
Vi skrittade ut i skogen och lunkade omkring där ett tag för att sedan skritta vidare till en annan skog där vi "klättrade" lite.. Det var supermysigt!
Men på vägen hem blev Storm rädd för något och började sken galoppera, men jag fick stopp på honom till trav och trodde då att han skulle lugna sig.. Men då kickade han till och jag hamnade på sidan och hade ingen återvändo, så jag åkte av och han trampade mig även på höften.. Så nu kan jag knappt gå! Vilket är supertråkigt när jag äntligen kommit igång med hästen igen, så ramlar man av och skadar sig lixom.. Men men!
Sånt som händer!
// JOhanna
Foto; Johanna