Hej på er!
Idag var jag uppe i stallet själv och red osv.. 
Först red jag ut på Molnia, hon var rätt så pigg när vi kom ut så på den första raksträckan så travade jag lite i intervaller och sedan skrittade jag.. Först skulle jag rida i våran vanliga skog men underlaget där var inte det bästa eftersom dom kört där med traktor osv.. Så bytte och red till en annan skog som vi också brukar rida i fast en liten mindre och där blev Molnia skit taggad så där blev det lite trav och galopp och även lite klättring i en backe som finns där och sen så tog jag 3 varv där för att sedan skritta hemåt.. Det var supermysigt att få rensa tankarna lite och blir ju ännu gladare när hästen är glad! :)
Sen så skulle jag egentligen rida Storm också men longerade honom istället och han var också superduktig! Han lyssnade bra, arbetade honom endast i trav och övade på att han skulle lyssna på mig! Han var superduktig! Efter det fodrade jag hästarna och cyklade hem! :)
 
Glömde kameran tyvärr :/
// Johanna
 
Foto; Johanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Molnia & Storm