Vill bara säga ett grymt STORT TACK! Först och främst till er LÄSARE! Som får oss att orkar fortsätta driva bloggen framåt även då det är knöckligt med uppdateringen ibland. 

Sen vill jag egentligen tillägna detta inlägg till Marianne och Claes detta inlägg. Det är dom som gör det möjligt för oss att överhuvudtaget kunna driva denna bloggen. Utan dom hade vi inte vart någonting, vi hade inte haft någonting att se fram emot på dagarna när allting går emot. Vi hade aldrig haft eller fått den chansen eller möjligheten till att rida så fina hästar, få träningar utan begränsingar helt gratis. Vad mer hade vi kunnat begära? ne, inte mycket. 
Om ni läser detta inlägget, så ska ni veta att ni är GULDVÄRDA, utav allt ni ger oss, ni ger oss så mycket lycka och glädje i vardagen, ni ger oss möjligheter till att utvecklas och ha roligt! Ja, ni är helt klart bäst ska ni veta! ♥
 
Under 1 år och nu 5 månader som jag nu har ridet på STALL SACKUM, har jag utvecklats något enormt som både ryttare och människa, och allt tack vare ER. Hade det inte vart för er hade jag inte vart den människan jag är idag. Jag hade ridet på samma dåliga sätt som jag gjorde förut, (slit, sparka, dra) och aldrig utvecklats till att rida med vikthjälper, säte, och skänklar. Aldrig fått möjligheten till att rida värdens bästa häst! Och aldrig haft chansen till att möta några bland dom skönaste personerna jag nu idag känner haha. Visst, livet har haft sina motgångar under denna tiden, men trots det har jag varit så oerhört lycklig när jag vart hos er! 
 
 
Foto; Mirjam Törnberg Kamera; (minns inte tyvärr..) Model;Ja och Molnia
Bland dom första gångerna jag satt på min prinsessa, kan nog vart 5:e gången kanske? Om ens det.