Skulle ta mig en cykeltur upp till stallet efter att ha åkt bil två dagar nu. Men han inte mer än att komma till andra änden av Götene innan jag såg ut som en dränkt katt. Så fick ringa mamma så hon fick komma o hämta mig och köra upp mig till stallet. Och snäll som hon är gjorde hon det ♥
Hade redan imorse planerat att Molnia skulle få stå, då det regnat hela morgonen och hon redan var dygnblöt och såg ut som en lerhög. Men åkte iaf upp och kollade till henne och borstade henne lite. Dock blev det ingen större skillnad eftersom hon var blöt och hade nyligen rullat sig i den värsta lerhögen hon kunde hitta ... 
 
Men men, hon mådde bra iaf så nu får vi hoppas på betydligt bättre väder imorgon så jag kan rida! =) Om inte iaf ut och gå, kunde inte göra det idag eftersom mamma stog och väntade på mig :/
 
/Sanna
Såg bara ut som en dränkt katt eller så när jag hade kommit genom götene...