Hej!
 
Idag har det inte vart den minsta uppdatering, I know! Men, i förmiddags drog jag in till stan och gick runt i affärer med Johanna, vid 3 tiden var jag hemma och stack då ner till stallet direkt. Blev hoppning som planerat, hon var så duktig! Hoppade verkligen med hela ryggen, blev några kråkhopp men det var mitt fel när jag la henne fel osv. Men mestadels så kändes det bra, vi fick ett bra flyt och hon började även jobba endel i galoppen. Satte upp hindret på volten, så att hon inte bara skulle kunna rejsa runt, utan att hon skulle börja få in baken även i galopp. Tyckte det gick väldigt bra faktistk, kändes att hon blev trött i bak efter ett tag, och när hon kändes bra så valde jag att avsluta. Blev avtravning runt spåret några varv där hon sänkte huvudet väldigt och gick i en rund och låg form. Tills det var något som blåste till i hörnet som var väldigt farligt haha!
 
Ne men jag är super nöjd med min tjej idag ♥ Nu sitter jag med värdens huvudvärk, så ska vila en stund och hoppas att den går över, men först ska jag svara på alla era kommentarer som kommit in underdagen ;)
 
/Sanna