Har vart en väldigt lång dag idag!
 
Och stackars mamma har kört fram och tillbaka till stallet fyra gånger nu, först med mina grejer, sen körde hon hem min låtsas pappa och ena granne, och sen åkte dom själva hem och sen fick hon komma en gång till med internettet, ja hade tråkigt :/
Först ponnyridning på Läckö med Felicia, och Erica med flera. Den gick super bra, hästarna skötte sig galant! :') Fick ju dock värdens snyggaste bränna men men det går la över!
 
När vi var hemma från läckö så bar det av till mitt stall, mina grannar hade lovat att dom skulle rida, så då fick dom göra det, även dom små barnen fick sitta upp lite på den hästen dom ville. Röskva va den som lilltjejen avgudade mest, rid runt helt själv. SÅ sött ♥ Red först Storm en stund på banan, då ja bytte med Sabina så hon tog Molnia istället. Medans Peter red Nami. Han vart väldigt busig men lät han bara busa av sig. Medans Sabina skrittade fram min häst ;) 
 
Hoppade upp och red henne lite snabbt, bara runt lite i trav forma, ställde och lösgjorde, galopperade lite i varje varv. Sen fick barna hoppa upp och skritta lite. Molnia fatta inget, men gick lugnt och snällt runt där och gjorde inte mer än vad hon blev tillsagt om!
 
Men skulle ja ridit namarrkun men kom aldrig så långt, så släppte henne i rundkorallen istället. 
Sist men inte minst så hade jag ju lovat att Cornelia (min grannes barn) skulle få rida på henne, hon blev dökär! Och då fick hon allt gå ut och hämta henne i hagen, men alltihopa gick super bra! 
 
Nu ska jag ta det lugnt och sen blir det sova, helt slut kan jag lova!
Lovar er att jag ska svara på alla era kommentarer så fort jag får tid imorgon bitti, sadelkammaren måste jag fixa igordning, hängde bara in sadlarna så det måste jag fixa iordning! 
 
/Sanna