Go´kväll på er ;)
 
Idag har det vart riktigt dålig uppdatering, men kände det att när jag inte har vart i stallet så är det inte så mycket intressant att skriva om, och eftersom det vart så fint väder så har jag umgåtts med Johanna och hennes pojke hela dagen istället för att bara sitta inne. Vilket har vart väldigt skönt att komma ifrån datorn en aning nu. Som jag skrev tidigare så blev det ingen ridning idag pga. värmen. Men imorgon så kommer min syster med ner till stallet, så antingen blir det lite mera seriös ridning på morgonen (tidigt, puuh) och senare uteritt eller dylikt på syster på kvällen sen. Eller så får hon stå på dagen och bara ridas på kvällen. Ah vi får se helt enkelt, blir iaf ridning oavsett :) Tror nog inte midsommaren kan bli mycket bättre, firas med syster, hästarna och säkerligen grillning, underbart ju ♥
 
/Sanna
 
Letade igenom arkivet för att hitta en passande bild på min syster när hon hade sin häst Afisz hos oss, men hittade tre mycket charmiga bilder istället sen i höstas ;)