Go kväll på er, som jag nämt tidigare så skulle jag ner och ha "möte" eller vad man ska kalla det inför sommaren och hur det ska bli. Tänker inte avslöja någonting här än, utan det kommer ni få reda på längre fram. Men det kommer nog bli skit bra och kul :D Jaja nog om det.
 
Red dressyr på min älskling på banan idag, tänkte till en början bara gå igenom henne i skritt och låta henne trava som hon vill utan störra krav. Men hon kändes såpass fin och tänkte att det var lika bra att köra på om vi ska komma någonstans. Så arbetade henne i alla gångarter. Skritt o traven vart hon jätte fin i, även i höger :') blev så stolt! Galoppen fokuserade jag bara på att hon skulle gå rakt och korta upp sig lite och inte bara springa. Gick väl sisådär. Inte skit men häller inte för bra. 
Mellan där så red jag mycket serpentiner, volter, framdelsvändningar samt skänkelvikningar. Vilken verkligen kändes bra idag, även dom skänkelvikningarna åt höger som vi annars brukar ha lite problem med, men det gick faktiskt rätt så bra =) Så jag är absolut nöjd! 
Imorgon blir det nog lite markarbete eller en uteritt, vi får se lite :D
 
/Sanna
 
trött o svettig häst efter dagens träning ♥