Idag har det vart fullt upp! Först imorse var vi uppe och släppte ut hästarna för att sedan gå hem igen till pojkvännen min och han kompis som låg och sov.. Så skulle vi sova en stund till, men blev inte så såklart vi satt vakna och flummade istället! :)
Sen efter dom åkte hem drog vi hem till Lina och bakade inför hennes kalas ikväll.. Vid 15.00 körde pappa upp mig och Sanna till stallet då vi först fodrade och sedan hämtade in Storm och Molnia för ett pass på banan.
 
Jag red Storm som vanligt och han var superduktig! Arbetade mycket med tempoväxlingar i trav och skritt, även en del volter och lite sånt! Han lyssnade jätte bra och var så duktig min lille prins! 
Sen gjorde jag något för första gången idag också! Jag red Namarrkun, har aldrig suttit upp på henne förut men det var väl dags!
 
Hon var skit lugn och supermysig att rida, så ska även rida henne imorn! Där övade jag inte så mycket, mest att hon skulle lyssna på mina komandon. Men kände mest på henne hur hon var att rida osv... Travade och skirittade bara, hon är så mysig! Ångrar verkligen inte att jag satt upp på henne, ångrar dock att jag inte gjort det tidigare faktiskt! 
Sedan efter det fixade vi klart med de sista stallsysslorna så som mockning och fixande av stallet, fodring osv och sedan tog vi in hästarna för att åka till Linas kalas!
Det har vart en superbra dag helt enkelt! 
 
Kram Johanna
 
Foto; Sanna Kamera; Iphone Model; Namarrkun & Johanna