Hej på er!
 
Har nu precis kommit hem efter att ha varit uppe och tagit ett dressyrpass med Storm på banan. Det var så sjukt fint väder idag, perfekt ridväder! Både jag och Storm trivdes ;) 
Iaf, idag körde jag mycket tempoväxlingar i skritt, trav och även galopp. Men på galoppfronten var vi inte överrens helt så slutade med att vi galopperade på volten ett tag innan  han äntligen lyssnade. Men i trav och skritt gick det lysande! Han lyssnade superbra och förstod väldigt fort vad jag ville att han skulle göra...
Att ha varit hos min ena prins och sen komma hem och få sitta på ryggen på min andra prins, det är verkligen en underbar känsla! Fy vad jag har saknat det att rida de senaste dagarna! 
 
Fotade även lite i hagen osv.. Så bjuder på några bilder!
 
Foto; Johanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Storm