Han aldrig blogga igår då jag blev utbjuden på fest i Skövde, så han bara hem och göra iordning mig och dra iväg!
Men iaf, så longerade jag Molnia runt 30 min, vilket gick väl helt okej.. Sen körde jag lite NH träning med henne, och det gick super bra! Det märks på henne att hon gillar det då hon alltid är så posetiv när vi gör det och hon är villig att lära sig nya saker ! Min fina ♥
 
Sen blev det en inpuls grej att skritta ut Storm en kort sväng barbacka, vilket gick också bra, han blev rädd för änderna i dammen en gång hon höll på att gå i taket haha men det gick bra sen ändå. Han höll sig lugn och vart avslappnad även i traven! 

Sen så fixade jag även iordning stallet, mocka, fodra, halma osv. Hade ingenting att göra så kunde lika gärna ställa upp och hjälpa till lite extra ;)
 
 
/Sanna