Bloggade aldrig mera igår då jag vart helt slut, det är jag nu med men jaja, får la sova om en stund igen ;) Den är ju trots allt bara 20 i 5 på morgonen, än!
jaja!
 
La upp två bommar igår, eller fram? När jag värmt upp henne lite så höjde jag upp dom, och travade över dom. Vilket gicks bra. Hon vart riktigt fin i höger varvet igår :o hade mycket fokus på att få henne lugn så att hon inte bara sprang o spände sig. Utan att hon faktiskt slappnade av, lyssnade på mig och arbetade. Vilket jag tycker att jag lyckades bra med, var längesen hon var så fin i höger. Stolt lillmatte! ♥
 
Anledningen till att jag är vaken nu är för att jag var nere i stallet och morgonfodrade och bytte hage på hästarna för en stund sen, ska väl göra ett tappert försök att sova i denna värme och förkylning!

/Sanna
Passade på att knäppa ett kort eller två påvägen hem förut ;)
 
Foto; Sanna Kamera; Sony Ericsson Model; solen/himlen/cykel/väg