Tänkte nu berätta om varför jag inte ridit så mycket på senaste och anledningen är:

Jag lider som sagt av en depression som många av er redan vet, och äter mediciner emot det osv.. Men pga detta så medföljer det också att man sover dåligt och jag har testat olika sömntabletter och andra hjälpmedel men ingenting har hjälpt, så just nu håller vi på att försöka komma på nåt som kan hjälpa mig att sova och nu när jag går i skolan så kan jag inte ligga i sängen hela dagarna utan måste upp och prestera och måste därför sova... Men jag är så sjukt trött när jag kommer hem så kan knappt röra mig, ibland kollapsar jag.. Så därför har jag ingen ork till att rida, men är så trött på det här så nästa vecka ska jag upp och rida ändå! Orkar inte detta längre!

Är det någon av er som har nåt tips till att somna? Just nu sover jag cirka 1-3 timmar per natt med uppvakningar emellan osv.. Så vore tacksam om ni har nåt tips!

Bjuder på ännu en bild ni inte sett från i somras!
// Johanna