jag är inte förvånad, att jag lyckas klämma fingret vid gödselstacken, på stenmuren som är bredvid... Slutade med ett halft brutet finger. Haha, ne det är inte av men det är kraftig stukat så kan inte böja, så vi fick "tejpa" ihop dom. Men det lossnade igen så fick lägga vanlig tejp runt hemma sen!
 
Iaf så började jag med att släppa ut alla hästar, fodra, fixa stallet osv. Fixade ridbanan sen igår. Johanna kom sedan ner till stallet så då skulle vi ta oss en tur på island idag igen. Trots mitt finger. Men vi han inte så långt innan Röskva snubblar o dom går omkull :( Så det var bara att vända hemåt tyvärr! Red Dimma lite på banan istället, inget speciellt utan ville bara rida lite. Men fingret sa ifrån väldigt snabbt så avslutade efter något varv. 

Klockan försvann väldigt fort, så han inte med något mer efter det, skulle egentligen på kalas det var därför jag hade brottom hem. Men det blev aldrig något kalas så jag hade kunnat pina mig (med fingret) att rida Molnia ändå! 
 
Men ska nu iväg om en stund ändå, fast till några kompisar och ha en bra kväll där! Hoppas ni har det bra!
 
/Sanna
 
Törstiga och hungriga hästar imorse!