Det svåraste, eller bland dom svåraste besluten inom ridsporten som jag har vart "tvungen" att fatta, är nog om jag ska fortsätta med ridningen eller inte. Dem dagar man inte har någon motivation till någonting, eller då man kommit ner i en svacka i ridningen då allt går emot en och man bara vill sluta rida för alltid, den känslan är hemsk! 
Men har försökt att fatta dom besluten många gånger om jag ska sluta rida eller inte. Slutade, eller rättaresagt höll upp med ridningen under några månader, puh, det var hemskt! Aldrig mer igen om jag inte är så illa tvungen. Det var under den tiden jag bröt nyckelbenet, samt skadade knät, fick inte rida ordentligt på närmare 5 månader! 
 
Ridet i 10 år nu och har fortfarande intresset uppe. Hoppas att jag aldrig behöver fatta ett sådant beslut igen!
 
/Sanna