För att komma vidare inom sin sport så tycker jag att det är viktigt att man visar vem man vill vara och inte bara vem man är. Man måste sätta mål och kämpa för att komma dit, och inte bara stå och trampa på samma ställe hela tiden! Man måste ha sin kämpar glöd och ha motivationen för att orka ta sig dit man vill och faktiskt visa alla att man kan vara den man trots allt vill vara. 
Det roligaste är ändå (tycker jag) att visa dom som allra minst tror på en att man faktikst KAN om man bara vill. Vet att det inte var alls många som trodde att jag skulle komma hit där jag är i dag för några år sedan. Och det hade jag nog inte vart häller om jag inte fått den motivationen att motkämpa och vissa alla som inte trodde på mig att jag faktiskt kan!
 
Så även om det kommer in "hatar" kommentarer på t.ex. bloggen, i verkligheten, på träningsplatsen osv skit i dom, och gå vidare och visa att det dom sa att dom hade så sjukt mycket fel! Tro på er själva, på med ett leende och visa vem du vill vara och inte vem du är :D
 
/Sanna