Herrejesus vad det har  blåst ute idag :o När jag skulle cykla till stallet förut, det första jag gör är att blåser omkull när ja precis kommit ut genom dörren haha!
Men väl i stallet så blåste de hej vilt, men pysslade om Molnia i ca. 1 timma kanske och tillslut bestämde jag mig för att ge mig ut på en liten skrittur i blåsten ändå. Travade lite granna och hon fick för sig att det var mycket roligare att springa fortare än vad man fick för matte!
Men det gick bra hur som helst, hon kändes fin men en aning stel, men det är ju inte så konstigt eftersom jag inte ridet orentlig dressyr på ett tag :( Får bli på lördag, eller söndag? 
 
Sen skrittar vi lugnt och fint påväg hem när det blåser till i en ladudörr, tror både jag och Molnia fick en hjärtattack där haha!
Fortsätter o skritta, så blåser det till och massa löv flyger över vägen, och Molnia var uppe i himlen istället haha! Gud så rädd hon blev för det, lilla tjejen!
 
/Sanna