Som alltid när jag har hästarna så springer tiden iväg, åkte upp vid 6 igår morse till stallet, för att släppa ut dom. Åkte hem och sen vid 11 stack jag upp igen och kom inte hem till Julia förens 9 på kvällen. 
 
Iaf så är jag sjukt nöjd med Molnia denna helgen, gud så duktig hon har varit! Igår så bestämde vi (jag och Julia) oss för att vi skulle hoppa lite "skrämselhinder" Dock blev det bara en mur, Jag på Molnia och Julia på namie. 
Bytte efter en stund då Julia dressyr red namie och skuttade lite granna, sen bytte vi så jag hoppade namie lite och julia Molnia. Julia fick över Molnia över muren och tunnorna, och då ville jag med testa, så bytte igen. Dock vågade ja bara testa muren haha!
Jag som aldrig tänkt att Molnia skulle hoppa blev rätt förvånad kan jag säga er när hon faktiskt hoppade utan att tveka en ända gång :o 
 
Fixade klart stallet och allt innan vi gick vidare till hennes stall för att fixa hennes hästar och rida hem dom till henne. Sen hade vi bara en chill myskväll hemma hos henne, med bubbelbad och massa tjöt ;) Mycket trevligt!
 
Videor kommer upp sen vi hoppade Molnia, det ska bara ladda klart på youtube först!
 
/Sanna