.. Har under två 1/2 år bara hoppat räcken med Molnia. Det första halvåret hoppade jag knappt inget. Men nu så blev det att börja på allvar om man ska komma ut på tävlingar någon gång. Så Julia stog och tjötade lite på mig och är faktiskt riktigt nöjd. I slutet var vi uppe på 90 cm på oxer. Och jag som vart så rädd för att hoppa oxer förut, inte det minsta längre! 
 
Molnia kändes en aning seg och ville inte riktigt gå framåt. Men när jag styrde mot hindren blev det en aning lite mera sug i henne. I slutet så var hon riktigt trött men hon var super duktig! Utöver det så var hon annars fin i både höger och vänster idag. Red inte så mycket dressyr utan fokuserade på hoppningen, men det lilla som kom emellanåt så kändes hon bra!
Video och bilder kommer upp senare när jag fått de hehe :)
Har någon bild på kameran ni kan få se så länge!
 
/Sanna
 
Kameran var väl inte riktigt överens idag ;)