Var en krånglig natt, slutade med att jag inte sov hemma tillslut. Därav att jag inte bloggande något mera. 
Men iaf så var jag uppe i stallet (igår då) och red. Tog ett dressyrpass på banan, men mycket böja, ställa, skänkelvikning osv. Tyckte det gick riktigt bra faktiskt, hon går ju superfint i vänster, kände verkligen att ryggen kom upp. Medans i höger är det lite krångligare, men hon gick fint där också bara något stelare. Mycket travarbete, och avsaktningar samt igångsättningar. Avslutade med lite galopp i båda varven, där har vi ju lite att jobba på fortfarande, men till vänster så började hon söka sig lite neråt. Men det är bara att fortsätta kämpa! :)
Filmade lite när jag red, dock syns det inte så mycket och solen är mitt i vägen haha, men kan lägga upp den om någon är intresserad?
 
/Sanna