Hej!
Först och främst vill jag be så mycket om ursäkt för den låga och dåliga uppdateringen som har varit. Men är så sjukt mycket i skolan just nu och så mycket runt omkring i privatlivet så har inte haft tid till någonting. Varken o rida eller bloggen, skolan tar upp all tid men jag får väl också skylla mig själv när jag ligger efter med såpass mycket som jag faktiskt gör och måste nu ta ikapp allting emot slutet. Men nu så börjar det lättas upp en aning. 
 
Imorgon är det sista skoldagen för denna veckan, och nu ska jag ta mig upp och rida under långhelgen. Har sådan ångest över att jag inte har haft tid eller ork till att rida nu på några dagar, vill ju verkligen det! Men när psyket inte är med i verkligheten och pluggandet tar all tid så är det inte så lätt och hinna med allting, är helt slut både psykiskt och fysiskt! Men nu är det ju somsagt snart långhelg, vilket jag ser fram emot enormt mycket!
 
/Sanna