Idag hade jag tänkt att jag skulle fortsätta jobba med det vi gjorde på träningen igår. Men tappade suget direkt och bestämde mig för att träna lite NH och ledarskapsövningar istället. Molnia har blivet så duktig nu, trots att det var ett bra tag sen vi övade på detta så kom hon ihåg allting och gjorde snällt det jag bad henne om. "Puss" var lite krångligt men det gick nästan tillslut, men hon försöker ju iaf min lilla tjej :')
 
Lät henne även busa av sig emellanåt för att kolla lite hur inkallningen gick, och det gick super. Hon är så engagerad och positiv, känns skönt och veta att hon verkar tycka detta är kul :D
Kan säga att hon fick en jädra fart inne på banan samt sparkade med bakbena ordentligt haha lilla busfröt, men gud så duktig när det väl gäller :)
Filmade även lite granna i början av passet och ska försöka få någon till att hjälpa mig att få över filmen från mobilen till datorn så ska ni få se!
 
Hoppas att ni har haft en underbar påsk helg? Det har jag haft, hästarna,träning, grillning med familjen, umgåtts med min kära granne m.m
 
/Sanna