Hej på er! Hoppas att ni har haft ett grymt sommarlov/semester. Skolan börjar på tisdag, vilket är tråkigt men ska ändå bli skönt och komma tillbaka till det vanliga igen. 
 
Som ni kanske har märkt så rider jag inte längre, därför det aldrig längre kommer upp ridrelaterade inlägg från mig. Har tappat motivationen och lusten till att rida sen Molnia åkte. Inte ens kul att åka ut till stallet till dom andra hästarna. Därför håller jag mig därifrån för jag helt enkelt inte orkar se hästarna när min finaste inte längre är kvar bland oss. 
 
Ja, jag har slutat rida helt, jag har ridet med Julia (grannstallet) någon gång men annars inget mer än det, har väl kanske ridet 5 gånger som mest i sommar, så ni förstår ju att det inte alls är någon uppdatering här från min sida. Finns ju inte så mycket att skriva om i en hästblogg när jag inte är ute i stallet längre.

Hoppas att ni får en fortsatt trevligt och fin lördag, nu måste jag fixa iordning mig. Ikväll väntas party, får besök alldeles strax, och sen äta kräftor ikväll :D
 
/Sanna
 
Väldigt snygg bild på mig och Johanna ;) ♥