Dehär kanske låter helt sjukt. Men att jag för 3 år sedan knappt vågade göra någonting inom ridvärden. Visst jag vågade skritta trava galoppera utan problem i skog o mark, o vågade gå över enstaka hinder på låg höjd. Jag var så sjukt osäker i mig själv och fick hela tiden höra att jag aldrig skulle klara av att göra någonting bättre om jag inte tuffade på mig betydligt mer. Fick oftast bara skit för det jag gjorde och ah ni förstår nog hur jag menar. 
Att jag sedan tog steget o slutade där och började här på Sackum var ett otroligt stort steg för mig bara det lilla. Men nu i efterhand är jag så glad att jag gjorde det. Hela mitt liv förändrades bara genom att jag började här. Jag är betydligt mycket gladare och trevligare person nu för tiden än vad jag var då.
 
Och det blir ju inte sämre för att jag rider värdens bästa häst ♥ Hon fick mig att våga, att tro och hoppas på att jag kan, att hästen kan och att VI kan tillsammans. Nu spelar det ingen roll vad det kommer för hinder emellan oss, ja tar oss an det som ingenting, och jag älskar min lilla stjärnhäst över allt annat ♥ Det ska vara du och jag, annars kan det kvitta! Är så glad att jag har dig kvar i mitt liv efter alla dessa åren, vi är inne på vårt 4 år tillsammans och jag hoppas verkligen att det blir fler, du får mig att vilja fortsätta kämpa framåt, du är guld värd lilla hästen ♥
 
/Sanna