Varför ändrar jag mig hela tiden för? Blir så sur, var ju taggad på att komma ut till stallet o rida. Men när ja skulle gå till bussen så tog jag istället en promenad runt i Götene. Varför inte bara ta promenaden ut till stallet? Varför varför varför? Åh! Tror nog att jag behöver ha lite mera "måste" ut till stallet krav på mig för att jag ska göra det. Skönt att det är helg nu iaf, vilket betyder att vi är hästvakter denna helgen och då måste jag ju ut. Kanske får tillbaka motivationen och viljan att ta mig ut mera än vad jag har nu! Ja, men kan ju alltid hoppas.
 
Vad rörigt allting är nu.. Jaja, nu tar vi en dag i taget så får vi se vad som händer. Tiden hade vart knappt,  3 timmar sammalagt, ta mig ut till stallet, göra iordning hästen, rida, göra iordning hästen, gå hem och byta om och sen tillbaka till bussen. Nä måste sluta klaga här på bloggen! 
 
/Sanna
 
En gång i tiden var vi igång och tränade ordentligt... vart tog allt det vägen?