Hej på er!
Vet att uppdatering rent ut sagt suger här just nu, men har bloggtorka, inte vart ute i stallet på över två veckor nu, har fullt upp med massa saker i skolan, möten, o massa annat som jag inte tar upp här. Så har helt enkelt inte haft någon ork över till bloggen. Och jag har ärligt talat inte haft något intressant som passar in här att skriva. Och eftersom jag inte vart ute i stallet så har jag inget att uppdatera er om hästarna häller! Vill så gärna skriva en massa fina inlägg och hålla bloggen uppe och ta den ännu längre framåt, men hittar man inte tankarna på bra inlägg så blir det svårt :/
 
Eller jo en sak faktiskt, Storm har börjat på en körkurs tillsammans med Claes, så nu ska dom friska upp minnet lite så blir Storm nog en riktigt fin körhäst så småning om :D Han är ju körd mycket förr också men för att friska upp minnet lite och för att få lite mera kunskap. Ja ni förstår nog själva!
 
Min älskade syster (som jag vet kommer läsa detta haha) och jag ska förövrigt ut och rida tillsammans någon dag. Kan ju hoppas att det blir lite roligare o får upp intresset lite mera igen när man har sällskap, blir nog lite lättare tror jag att få upp motivationen igen, eller vad tror ni?
 
En sak till, jag lovar er att jag ska försöka få uppdateringen att bli lite mera jämn och få upp bloggen där den låg förr! Man kan ju alltid försöka!
 
/Sanna