Ber så hemskt mycket om ursäkt för kass update, egentligen har jag ingen ursäkt till varför, har bara blivit så. 
Den senaste veckan sen jag i måndags kom hem så har jag ridit iaf 3 dagar, vilket är inte alls mycket. Men har vart uppe alla dagar, men har vart så fruktansvärt varmt så har lixom inte orkat. 
 
Men det har varit pass på banan bara, en dag körde jag lite markarbete sen har jag mest ridit och försökt få han lyssna ordentligt på skänkel, vilket har gått bra faktiskt. Börjar hitta tillbaka till glädjen i att rida, det känns bra nu, trots att jag inte har livet på rätt sida och allt är upp och ner. Men ska äntligen få byta mina antidepressiva mot ett par andra, som är starkare, men som kanske iaf kan funka. Vi hoppas! 
 
Men nu tänkte jag fixa lite tidsinställda så att ni har nåt att läsa, kram på er!
// Johanna