Igår så gick tyvärr min kära farfar bort.. Må du vila i frid, du var en fin människa, och hälsa alla där uppe ♥ Just nu är det väldigt mycket på samma gång, allt med hästarna, farfar, skolan, familjen, livet överhuvudtaget. Folk försvinner titt som tätt. Allt förändrats och det är snabbt och allting händer på samma gång. Just nu är det väldigt väldigt rörigt.
 
Men som jag skrivet tidigare.
 
* Ingen tävling för mig på fredag, tråkigt nog!
* Tar en paus från ridningen ett tag, vet inte hur länge det blir. Eller om jag slutar helt.
* Ska försöka få upp inlägg så inte bloggen står tom, dock inte ridinlägg från min sida då som ni förstår.
* Och för att vara lite positiv, Ni läsare är grymma ♥ Stöttar och hjälper sjukt mycket på olika sätt ♥
 
/Sanna
 
Klart att jag kommer sakna Molnia under tiden men ibland måste man ta beslut som är jobbiga, och detta kommer bli rätt och bra tillslut!