Saknar att kunna ha den känslan att verklingen längta ut till stallet, att verkligen VILJA cykla ut till stallet för att bara pyssla om hästen, att rida sen bara var ett + i kanten. Saknar att slippa känna sig tvingad ut till stallet för att hästen inte blivet ridet på några dagar, eller att folk frågar hur det går och man egentligen skäms över att säga att man knappt rider längre. Vill ha tillbaka sommarens känsla, när allt var perfekt och underbart, jag VILLE ut till stallet, gick ut till stallet bara för jag kunde utan att egentligen veta varför. Drog ut på tiden så länge som möjligt. Visserligen bodde jag ju där ute då, men ville ändå bara vara vid hästarna. 
Men det är annorlunda nu, just nu känner jag mig mer eller mindre tvingad till att åka ut, jag vill ju egentligen rida mer än allt. Men ändå så känner jag inte längre någon glädje med att åka ut. Fasten jag vet att när jag väl är ute i stallet så är jag ju glad, och jag känner viljan i att vara där. Men direkt när jag åker där ifrån så kommer den känslan tillbaka att jag egentligen har tvingat mig själv ut.. 
Åh, blir så frustrerad när det känns såhär..
 
 
/Sanna