Nyharvad ridbana, så underbart :D
 
Så idag fick det bli lite hoppning, var ett bra tag sen så kände att det var dags att se vad vi gick för ;) Började med att hitta och hålla koll på bogarna, se vart jag hade henne, ställa och böja igenom henne. Hon kändes väldigt mjuk och fin i båda sidorna och bättre blev det under passet. Fortsatte sedan att värma med lite bommar, vilket också gick bra. Molnia var pigg och framåt hela tiden så fortsatta ganska snabbt med att värma upp på ett lågt räcke och höjde mer efter hand. Det hela slutade med att vi byggde upp en oxer och höjde upp till 90 cm ungefär. Vilket gick kanon. Hon hoppade verkligen med ryggen och med sådan bjudning så det var nätt o jämt att det gick o stanna haha! 
Som avslut så fick det bli en lång och mysig skrittur. Molnia kändes väldigt nöjd efter hoppningen!
 
Tyvärr så har jag lyckats dra på mig (antagligen vill säga) En urinvägsinfektion så nu sitter jag här med värk och dricker citronvatten som smakar allt förutom gott! Hoppas att det går över, annars blir det göra ett sådant test på måndag. Därför att jag ska göra ett annat pisseprov imorgon, därför jag inte kan ta det då. 
 
/Sanna
 
Vet att bilden blir åt fel håll, men det blir så när jag lägger upp bilden från mobilen :(