Hej på er!
I helgen har jag varit bortrest och Sanna också. Så därför bloggen fått hamna på efterslänt!
Igår var jag iaf på Ullared, blev bara 3 saker som är hästrelaterat, ett par skor & två tröjor som jag tänkte visa er senare!
Men det var iaf sjukt kul och var en del folk faktiskt, skulle egentligen handla mest inredning till mitt nya rum eftersom att vi flyttar snart. Men så blev det ju inte utan handlade en del till mig själv också! 
Det är ju standard när man är på Ullared haha ;)
Men i denna bloggen kommer jag endast lägga upp det hästrelaterade då jag anser att det andra inte är relevant i denna bloggen. 
Så vill ni se resten av vad jag har köpt får ni kolla in: http://jaxel.blogg.se/ där jag någon gång under dagen kommer att lägga upp det, så ni får hålla ögonen öppna helt enkelt!

Såg ni på melodifestivalen igår? Isf, var det rätt person som vann?

// Johanna