Ibland har jag funderat på om jag har en väldig otur eller om ja allt för klantig, eller både och? Nu har i alla fall mitt nyckelben börjat spöka med mig (bröt detta för lite mer än tre år sedan i en ridolycka) Var och kollade upp detta i skolan idag då jag inte kan röra armen och hela jag är "sne" vilket inte alls var bra, och måste kolla upp detta noggrannare väldigt snart. Så ska väl antagligen gå dit imorgon. Så som ni kanske förstår så blir det tyvärr ingen ridning alls under några dagar innan jag har kollat upp vad det är, eller om det känns bättre. Vilket är otroligt segt,  när jag faktiskt vill ut till stallet så får jag inte rida.. Får , får jag väl men eftersom jag knapp kan röra armen så vill jag inte göra det värre. Men kanske känns bättre om någon dag igen. Man får hoppas :)
 
/Sanna
 
Haha så klockren bild!