Hej!
 
Först och främst vill jag säga att jag inte har varit hemma sen i söndag kväll, och därav att uppdateringen från min sida har legat nere. Har inte haft internett eller någonting så ni kanske förstår. 
Men nu är jag hemma igen! 

Idag fick det bli en barbacka tur runt i skogen och vandra runt där, är ju så sjukt varmt ute så kunde inte med att rida för ansträngande när det var närmare 34 grader varmt i skuggan! Så fick bli en tur runt i skogen så Molnia fick lyfta på benen, samt lite trav på hemvägen där det är gräs. Hon var fruktansvärt stel (förståligt) Men efter att ha skrittat runt i skogen och hon var tvungen att vända på baken runt träden, och verkligen lyfta på benen så kändes hon helt okej när vi kom ut därifrån sen!

Imorgon får vi se vad jag hittar på med henne :D ååh, snart är det tävling, inte jätte långt kvar nu, så taggad men ändå lika nervös haha!
 
/Sanna