Idag fick det bli som tidigare skriver en uteritt med Julia och Jessica till backarna. Till en början så regnade de men det slutade ganska snabbt så vi klarade oss utan det. Molnia kändes väldigt pigg, men det var bara kul till en början. När vi ridet i backarna ett tag och hon började bli trött, så påvägen hem så började hon stressa upp sig för hon kom för "långt" bort från dom andra, vilket gjorde så jag stressade upp mig och fick panik och valde att hoppa av och gå med hästen istället. Blev bara frustrerad när jag bad henne göra en sak, hon gjorde det fast det var ändå fel. Jag tänkte rätt men gav hästen fel signaler och allt blev kaos. 
Så tillslut så bytte jag och Jessica så hon skrittade hem Molnia och jag Blekken. Vilket kändes rätt skönt när jag var rädd och stressad och inte ville göra det värre för Molnia, så var det rätt skönt att Jessica hoppade upp som var lugn från början! Måste erkänna att dom var riktigt söta tillsammans :D
 
/Sanna