Hej på er!
 
Vet att detta för det mesta inte kommer ha någonting med bloggen att göra egentligen, eller ja som "tillhör" bloggen. Men tycker att ni borde få en ordentligt förklaring till varför uppdateringen har vart rent ut sagt kass den senaste tiden nu.
Jag har inte orkat bry mig ett piss ärligt talat om bloggen, mår dåligt i psysket så har varken ridet eller haft ork till bloggen under veckan. Idag åker jag iväg och när jag kommer hem sen igen så hoppas jag att jag ska kunna vara lite glad iaf och ta tag i ridningen och alltihopa igen. Men just nu så har jag inte haft ork till någonting, så har låtit allting vara och bara försökt vara i fred och försökt att glömma allting. + Har varit hos läkaren b.la. också och fått utskriven ny medicin och skulle helst vara still dom två första dagarna. 
Men det har inte blivet bättre av att jag får sådan ångest över att jag inte rider, det är ju det jag vill. Men det är inte så lätt när allting går emot och man knappt orkar ta sig upp ifrån sängen. 
Så nu vet ni lite mera grundläggande varför det har varit så tyst på dessa fronter under veckan! 
 
/Sanna
 
Jag älskar "min" fina tjej, du gör mig hel, du gör mig lycklig ♥