* Jag är livrädd för spindlar och möss/råttor
* Älskar att gå runt i ridkläder hela dagarna
* Tycker det är roligt att pyssla med hästarna och göra dom rena och fina!
* För mig går tiden väldigt fort i stallet.. woops så var 6-7 timmar borta utan att egentligen veta vad man har gjort.
* Jag skulle egentligen gått en hästlinje men trodde tappa hästintresset, och ville inte åka så långt ifrån Molnia!
* Jag är mörkrädd som f***n, åker nästan aldrig själv upp och släpper in hästarna på vintern.
* Jag är beroende av musik, lyssnar hela tiden!
* Det går oftast sämre när jag tränar för tränare, än vad det gör när jag rider själv
* Jag ska tävla för första gången på 5 år den 6 juni
* Jag är sjukt nervös inför tävlingar/träningar
 
 
/Sanna
 
haha extremt suddig bild sen förra sommare ;) Cornelia och kameran var inte riktigt överrens...