Hej!
 
Som Johanna skrev tidigare så hade jag också planerat att rida idag efter mitt möte i skolan, men självklart ska det regna som tusan så det blev ingenting med det. Samt att jag fick jäkligt svårt att andas mitt underdagen och ett tryck emot bröstet som gjorde att jag knappt kunde röra mig utan att jag vek mig av smärta, den paniken samtidigt som man får när man inte får någon luft, så lite smått kaos där ett tag..
 
Imorgon MÅSTE jag ut känner jag, på torsdag följer antagligen min kära syster med och rider :D Är ju ledig varje torsdag nu så det kommer bli sjukt kul, längesen man såg henne på häst nu så det ska bli fruktansvärt roligt! Så känner att om det inte regnar så måste jag verkligen ut imorgon haha..
 
Hoppas att ni har haft en betydligt bättre dag än mig, och att ni har haft fint väder och har sluppit detta regnet.
 
/Sanna
 
En utav alla systers hästar! Detta är halvblodet Berlock som vi hade 2006.. haha herregud vilka minnen med den hästen! Diggar min stil på klädsel, mjukis, fleecetröja, ridstövlar, väst och UTSLÄPPT hår.. uusch!