Många människor runt om i världen, inte bara hästmänniskor tror och tycker att livet måste vara perfekt för att man ska kunna vara lycklig. Men det tycker inte jag, att livet är perfekt är den sak och att man är lycklig är en sak. Sen om det är båda så är det väl bara ett +. Men även om livet känns kasst så är jag fortfarande lycklig. Jag har min häst och jag har underbara vänner runt omkring mig så jag kan inget annat än att vara lycklig när jag tänker tillbaka på vilka fantastiska möjligheter jag faktiskt har och vilken otrolig tur jag har som har Molnia i mitt liv. Är riktigt glad och faktiskt stolt om det tåls att säga att jag för lite mer än 3 år sedan ringde och frågade om jag fick börja rida och hjälpa till där. 
Så lycklig kan man faktiskt vara även om det inte är perfekt överallt annat. Men utan min älskade häst så hade jag nog inte alls vart så lycklig som jag är nu idag ♥
 
/Sanna