Igår så var tanken att travjobba Namie endel, men när jag hade skrittat fram henne ordentligt och jobbat henne endel med mycket lösgörande så skulle jag börja trava lite, men kände då att hon inte alls kändes fräsch och hon vände sig om och ville "bita" i benet på mig och var väldigt grinig, men såfort jag saktade av och skrittade så blev hon som vanligt igen. Bestämde mig då för att gå till rundkorallen då även Johanna tyckte att hon inte såg ren ut. Släppte henne där så hon fick trava och såg genast att hon inte såg bra ut i bak. Så tog in henne i stallet igen och gjorde iordning henne och gick igenom benen och släppte ut henne. Istället så hade jag lite lektion för Johanna och Storm.
Pratade lite med Claes om det och dom skulle kolla upp henne senare!
 
/Sanna
 
Foto; Johanna Kamera; Canon eos 1000D Model; ja & Namie